آژانس مسافرتی و تور های تفریحی زیما سفر پارس

زیما سفر پارس، مجری تورهای گوانجو چین، تور تایلتد، تور مشهد، تور کیش، تور گرجستان، تور دبی و سایر نقاط ایران و جهان

آژانس مسافرتی و تور های تفریحی زیما سفر پارس

زیما سفر پارس، مجری تورهای گوانجو چین، تور تایلتد، تور مشهد، تور کیش، تور گرجستان، تور دبی و سایر نقاط ایران و جهان

تور اروپا

در مقاله قبل در مورد سفر به شهر زیبای آتن در یونان با تور اروپایی صحبت کردیم در این مقاله هم شما را بیشتر با این شهر زیبا آشنا می کنیم .شما می توانید برای بازدید از یونان و شهر آتن با  تور اروپا آژانس گردشگری زیما سفر پارس سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

سرگرمی غذایی در آتن

در مورد غذاهای یونانی باید بگویم که خوشمزگی غذاهای یونانی، خود گویای همه چیز است به معنای واقعی کلمه، گردشگران در تور اروپا می توانند در اکثر رستوران ها در Syntagma (میدان مرکزی) و یا Monastiraki ( بازار Flea در همسایگی آن) توقف کنید و کاملا از اوقات خود خوشحال باشید. با این همه، یک نقطه قابل ذکر دیگر وجود دارد. یک دید 360 درجه می تواند نکته ای باشد که هر کسی می تواند از آن لذت ببرد. به پنیر غلیظ فتا بر روی سالاد یونانی فکر کنید. اگر آن را با منظره فوق العاده شهر و آکروپولیس ترکیب کنید، قطعا هرگز حاضر به ترک این کشور نخواهید شد.

تور اروپا

در کنار همه انواع غذاهای یونانی، ممکن است به دنبال چیزی کمی متفاوت تر باشید. رستوران Avocado در نزدیکی منطقه Syntagma واقع شده و دارای غذاهای دوست داشتنی و خوشمزه است. همچنین می توانید برگرهای لوبیا سیاه یا پیتزای Kapnisti ( با سه نوع پنیر و سیر برشته شده) را نیز امتحان کنید.

شب زنده داری فوق العاده در آتن

شهرهایی مانند برلین ممکن است به خاطر شب های زنده داری های فوق العاده خود در تور اروپا شناخته شوند، اما کافی شاپ ها و کلاب های شبانه در آتن مطمئنا شما را راضی نگه خواهند داشت.

در یک گوشه کوچک از میدان موناستیراکی، Six d.o.g.s به سبک hipster است که با لامپ های تنگستنی نورپردازی شده و مجهز به صندلی های پیک نیک است. به لطف بهترین موهیتو در شهر، این نقطه ای است که گردشگران در تور اروپا می توانند تمام شب را در آن سپری کنند. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید اوقات خود را در تاب های درختی در محوطه باز سپری کرده و خنک شوید. یکی دیگر از مکان های خوبی که می توانید چند نوشیدنی در آن صرف کنید، TAF است که یک گالری هنری است که هر چند هفته یک بار چندین نمایشگاه در آن برگزار می شود. درست در بیرون بازار flea، این یک بار هنری است که می توانید یک شب زنده داری محلی در آتن داشته باشید.

سفرهای روزانه از آتن

سواحل عمومی و خصوصی زرق و برق دار زیادی در خط ساحلی این منطقه وجود دارد که چیزی کاملا متفاوت با جزایر موجود است. برای شروع، ساحل Glyfada حدود 40 دقیقه با تراموا از میدان Syntagma فاصله دارد و برای یک سفر روزانه سریع ایده آل است. Glyfada با کافه ها، رستوران ها و باشگاه های ساحلی مدرن، می تواند تجربه ویژه ای را برای گردشگران تور اروپا داشته باشد. سواحل زیادی در شهرهای بندری وجود دارند که در منطقه آتن ارزش بازدید دارند. در فاصله دو ساعتی در خارج آتن، شهر ساحلی نافلیو نقطه ای تحسین برانگیز است که مردم محلی آتن تعطیلات آخر هفته خود را در آن می گذرانند. درست در بالای نافلیو، با عبور از 1000 پله می توانید به سمت بالای قلعه Palamidi برسید. این قلعه چشم اندازهای خیره کننده ای را از مناطق اطراف ارائه می دهد. اگر بخواهید غذاهای تازه دریایی بخورید و شاید کمی به ورزش کردن بپردازید، مطمئنا به این منطقه سفر کنید.

شهر آتن چیزهای زیادی برای ارائه دارد. چند روز خود را در تور اروپا برای بازدید از این جذابیت ها صرف کنید و قطعا خوشحال خواهید بود که این کار را کرده اید. بسیاری از جاذبه های گردشگری در آتن را می توانید در تور اروپا زیما سفر پارس تجربه کنید. با تور اروپا ارزان و تور اروپا لحظه آخری آژانس گردشگری زیما سفر پارس را انتخاب کنید و بدون تاخیر از این شهر ویژه دیدن کنید.

مقاله قبل زیما سفر پارس درباره سفر به آتن مطالعه کنید.

بازدید از آتن با تور اروپایی – بخش اول

5 دلیل عالی برای سفر به مالزی

5 دلیل عالی برای سفر به مالزی

با دارا بودن ترکیبی الهام بخش از طبیعت وحشی و شهرهای پویا، مالزی کشوری است که از تنوع بالایی برخوردار است. این کشور دارای موقعیت تجاری استراتژیک است که زمینه ای مثبت برای سرمایه گذاری و تجارت را در کنار معماری خیره کننده، زیرساخت های مدرن و فرهنگی متنوع را ایجاد می کند. با تجربیات زیادی که در این زمینه کسب کرده ایم، در اینجا ما پنج دلیل مهم برای سفر به مالزی را در اختیار شما قرار می دهیم:

غذای خیابانی فوق العاده

غذاهای مالزی شبیه یک سلف سرویس متنوع از بهترین غذاها در آسیا است. به علت قرار گرفتن در چنین موقعیت استراتژیکی، تنگه Malacca، کشور ترکیبی از فرهنگ های مالایی، چینی و هندی را در خود جای داده است که هر یک از آنها غذاهای خاص خود را دارند. نتیجه آن طیف وسیع، متنوع و غنی از غذاها می باشد که بسیار خوشمزه هستند.

در هیچ جای کشور این غنای آشپزی بیشتر از غذاهای عرضه شده در خیابان کیمبرلی در جورج تاون به چشم نمی خورد. پنانگ یک مکان عالی برای شروع ماجراجویی جادویی شماست. در میان بسیاری از گزینه های در دسترس، چند مورد از غذاهای خاص وجود دارند که حتما باید آن را امتحان کنید.میگوی پنانگ می (سوپ میگو و نودل)، لور باک که شامل غذاهای گوناگون از قبیل میگو، گوجه فرنگی، سوسیس با دورپیچ لوبیا، توفو سرخ شده، تخم مرغ، خیار (که بسته به ترجیح شما اضافه می شود) است و با دو گونه سس سرو می شود: سس لور باک سیاه (شیرین) و یک سس فلفلی. در نهایت، Char Kae teow یک غذای عجیب و غریب است که نباید آن را از دست بدهید زیرا این یک غذای محلی است. همچنین دیم سام چینی، نان بنگالی و غذاهای گالور نیز در این منطقه یافت می شوند... از خوردن آنها لذت خواهید برد.

معماری متنوع استعماری

هنگامی که غذای خود را میل کردید، توصیه می شود یک پیاده روی آرام را در نظر داشته باشید. جورج تاون در پنانگ دارای سایت های مختلف میراث یونسکو است که علاقه مندان به تاریخ آنها را دوست خواهند داشت. مالزی، تحت تأثیر کشورهای متعددی از جمله چین، سوماترا، هند، پرتغال، هلند، بریتانیا و مالاکا، دارای فرهنگ و سبک های معماری متنوع است. یک ساختمان استعماری در مجاورت یک عمارت چینی که در مقابل یک معبد هندوئی به رنگ روشن قرار گرفته است سبک معماری عادی این منطقه را تشکیل می دهد.

در ابتدا ممکن است اینگونه به نظر برسد که این ترکیبی از معماری، هنر، فرهنگ، غذا و تاریخ است، اما پس از کاوش بیشتر متوجه خواهید شد که همه این تنوع به یک کلیت یکپارچه و منحصر به فرد تبدیل شده است. از کلیسای آنجلسیان سنت جورج در مسیر بازدید از معبد سری ماهاماریامان دیدن کنید. آیا از مقایسه دو ساختمان مذهبی قرن نوزدهم خوشحال نیستید؟ چرا به کوان یین تنگ (الهه رحمت)، که به قدیمی ترین معبد Taoist / Buddhist در پنانگ معروف است سر نمی زنید، که پس از چندین قرن همچنان پابرجا مانده است؟ سپس، در مسجد کاپیتان کلینگ توقف کنید که در گوشه مسیر قرار دارد و اولین موسسه دائمی مسلمانان است که در این شهر تاسیس شده است.

شما ممکن است بخواهید به اطراف Pinang Peranakan Mansion بروید، یک موزه اختصاصی که به عنوان میراث Peranakan در پنانگ شناخته می شود. یا با بازدید از Hin Bus Depot با سبک زندگی مدرن در مالزی آشنا شوید که در حال حاضر با ارائه یک ظاهر جدید به عنوان یک مرکز هنری شناخته می شود. شما احساس می کنید که به گذشته های نه چندان دور سفر کرده اید، چرا که دارای نقاشی های رنگارنگ، کفپوش های تمیز و یک کافه زیبا است که یک نقطه ایده آل برای استراحت می باشد. هنگامی که کافئین لازم را وارد بدن خود کردید، اطمینان حاصل کنید بازدید از خیابان هنری در نزدیکی خود را از دست ندهید. این شهر مجموعه ای از نقاشی های دیواری را که شامل آثار 16 هنرمند خیابانی بین المللی است، به نمایش می گذارد. نقوش مختلف از نمادهای عمیق مذهبی تا نشانه های تاریخی که هویت محلی را نمایش می دهند، همگی در یک قالب هنری ترکیب شده اند. اما قبل از ترک این منطقه، هنوز هم می توانید از پارک ملی پنانگ دیدن کنید و در آن به پیاده روی ارام در جنگل بپردازید یا اگر زمان محدودی دارید می توانید در مسیر 250 متری پیاده روی کنید تا از مناظر جنگلی در غروب آفتاب لذت ببرید.

سواحل بکر

سواحل مالزی یکی از زیباترین ها هستند. طیف وسیعی از جزایر برای بازدید وجود دارند، از قبیل: Perhentian، Kapas، Redang، Lang Tengah و Tenggol، ما سفر خود را از جزیره خیره کننده Tioman آغاز کردیم. اگر قصد دارید سر خود را زمین بگذارید و زیر تابش آفتاب به استراحت بپردازید و از زیبایی های طبیعت در اطراف خود لذت ببرید، این مکان مناسبی برای شماست.

دقیقا در کنار سواحل شرقی جزایر شبه جزیره مالزی، جزیره تیومان (در پارک دریایی مرسینگ) قرار دارد که دارای جنگل های متراکم و جمعیت کم است. به راحتی می توانید با قایق به آن سفر کرده و از آرامش و زیبایی طبیعی آن لذت ببرید.

اگر تصمیم دارید به انجام فعالیت های سرزنده بپردازید، این جزیره توسط صخره های مرجانی فراوانی احاطه شده است و مکانی عالی برای شیرجه و غواصی در زیر آب را برای شما فراهم می کند. با آبشارهای زیبا در جنگلهای استوایی گرمسیری، فعالیت های دیگری نیز برای لذت بردن از آنها وجود دارد. راهپیمایی های جنگل یک راه عالی برای دیدن فضای داخلی جزیره است و، بسته به ترجیحات شما، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارند. به عنوان مثال، مسیر پیاده روی Tekek - Juara دو ساعت طول می کشد (یا سه و نیم ساعت اگز بخواهید در هر یک از استراحتگاه ها توقف داشته باشید) یا Tekek – Air Batang با مسیر بتنی نسبتا مسطح خود که کمتر شما را خسته می کند. یکی از محبوب ترین مسیرهای پیاده روی Monkey Beach - Bay Monkey می باشد. پیاده روی در امتداد ساحل مانکی تا انتهای شمالی آن، به یک مسیر پیاده روی در سمت خلیج مانکی ختم می شود که یک ساحل زیبا و زرق و برق دار است. اگر خانواده ای از میمون ها را دیدید، آنها را نادیده بگیرید و هیچ غذایی به آنها ندهید چرا که تاکسی های مخصوصی تغذیه آنها را برایشان می آورند.

بازدید از Tioman برای طرفدارای آرامش مطلق؛ این جزیره مستقل، روستایی و گیج کننده است. برای دور ماندن از شلوغی ها و مشغله های زندگی روزمره، تلفن هوشمند خود را کنار بگذارید (اینترنت WiFi ضعیف این منطقه به شما کمک خواهد کرد)، امور روزمره و مسائل کاری خود را فراموش کنید و فقط از جانوران و گیاهان گرمسیری در زیر سایه درختان سبز لذت ببرید.

پارک های ملی خیره کننده

مالزی دارای جنگل های بارانی 130 میلیون ساله است که می توانید از دنیای باستانی با بازدید از پارک های ملی این کشور لذت ببرید. تامان نگارا قدیمی ترین جنگل در مالزی است، که در سال 1938 تحت عنوان پارک پادشاه جورج پنجم تاسیس شد اما در سال 1950 به دلیل استقلال مالزی تغییر نام یافت. در اینجا شما می توانید درون جنگل های بارانی از روی پل های ساخته شده از طناب عبور کنید، درون جنگل پیاده روی کنید و از آبشارهای تند و آرام در امتداد رودخانه Tembeling دیدن کنید. تامان همچنین فرصتی را برای بازدید از Orang Asli بومی فراهم می کند. آنها یک شیوه زندگی عشایری دارند و دانش غنی از محیط زندگی آنها و یک نگاه اجمالی به دنیای آنها، تجربه ای جالب خواهد بود.

جنگل بارانی Belum در مرز تایلند یکی دیگر از مکان های شگفت انگیز برای علاقه مندان به طبیعت است. مناظر نسبتا لوکس آن در میان درختان مشرف به دریاچه زیبا واقع شده اند و مکانی بسیار راحت برای آغاز کاوش های شما را ایجاد می کند.

زندگی خانوادگی هوشمندانه و راحت

بازدید از مالزی قطعا باید شامل جستجوی فرهنگ سنتی مالایی باشد. یک راه عالی برای انجام این کار این است که مدتی را در کنار یک خانواده مهمان نواز مالایی زندگی کنید. Suka Suka Homestay بین پنانگ و پراک و در حومه سرسبز مشرف به یک دریاچه زیبا واقع شده است. این منطقه توسط عزیز و خانواده اش اداره می شود و شامل مجموعه ای از خانه های خصوصی و یک خانه اصلی است که از سال 1920 به جا مانده است و در آن کلاس های آشپزی و فعالیت های آرامش بخش برگزار می شود. میزبان شما تورهای گردشگری از روستاهای نزدیک را فراهم می کند که شامل : توقف در بازار برای خرید قهوه و بازدید از مزارع می شود.

زیما سفر پارس مجری  تور مالزی  با کیفیت مطلوب و مناسب.

کافیست با تماس با شماره تلفن 02174634 با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان  تور مالزی  بهرمند شوید

11 مورد درباره فرهنگ مالزی که باید با آنها آشنا باشید

11 مورد درباره فرهنگ مالزی که باید با آنها آشنا باشید

 

آیا قصد سفر به مالزی را دارید؟

به یاد داشته باشید که میلو بنوشید، با برجهای دوقلو سلفی بگیرید

همه علاقه مند به نوشیدن میلو هستند


کودکان و بزرگسالان، مهاجران و مردم محلی، میمون ها و انسان ها همگی به میلو علاقه دارند. این نوشیدنی که ترکیبی از شکلات و مالت است با فرهنگ مردم مالزیایی ادغام شده است به طوریکه اکثر غذاخوری ها و کافی شاپ های محلی آن را سرو می کنند، اما ممکن است شکلات نداشته باشند. ("شما هات چاکلت می خواهید؟" منظورتان هات میلو است؟ ") این ماده در فرم های مختلفی عرضه می شود - یخ زده، ژله ای، کیک، کوکتل و غیره. از آن لذت ببرید.
آب و هوایی که از نظر مهاجران "طوفانی"است، توسط ساکنان محلی فقط "بارانی" شناخته می شود. هنگامی که باران شروع می شود، به نظر می رسد که یک هزار گلوله بر سقف خانه شما اصابت می کند. باد به شدت می وزد، رعد و برق می زند و نور آن آسمان را روشن می کند. در تمام این مدت، مردم محلی مثل همیشه و با آرامش به زندگی خود ادامه می دهند و فقط در داخل مراکز خرید پناه می گیرند.
اکثر مردم انگلیسی صحبت می کنند
شما از یک کشور که بیش از 100 سال مستعمره انگلیس بوده است و از سال 1957 بخشی از کشورهای مشترک المنافع بوده است، چه انتظاری دارید؟ این افراد احتمالا انگلیسی را از شما بهتر صحبت می کنند.

این کشور برترین ها است


در مالزی، همه به دنبال برترین ها هستند از جمله: بلندترین، بزرگترین، مرتفع ترین و طولانی ترین. از بلندترین برجهای دوقلو و سومین مجسمه خواب بودا در جهان گرفته تا طولانی ترین پل و مرتفع ترین کوه در آسیای جنوب شرقی در این کشور قرار دارد که باعث شده است فرهنگ علاقه مندی به برترین ها در بین مردم ایجاد شود. مهم نیست که اینترنت در اینجا آهسته تر از هند است – فقط این مهم است که مالزی دارای هفتمین برج بلند مخابراتی در جهان است.


توالت سنتی هنوز در این کشور وجود دارد


توالتهای سنتی، حتی در مراکز خرید هنوز در دسترس هستند. بعضی از مکان ها، مانند مزرعه میوه های گرمسیری، فقط از توالت های سنتی استفاده می کنند.
غذا متنوع است
اگر مالزی به خاطر تنوع فرهنگی خود مشهور است، این غذاها هستند که این ادعا را اثبات می کنند. از غذاهای Nyonya (ترکیبی از غذاهای چینی و مالایی که بر اساس فرهنگ Peranakan می باشد) تا غذای ماماک (ترکیبی از ذائقه هندی و مالایی)، مالزیایی ها می دانند که چگونه در هنگام جشن از موهیباه استفاده کنند.
شما هر چقدر که دوست دارید می توانید خرید کنید
به معنای واقعی کلمه، شما تا زمانی که به رختخواب می روید، می توانید خرید کنید. مراکز خرید معمولا تا ساعت 10 شب باز هستند که در روزهای آخر هفته ساعات کاری آنها حتی بیشتر است. این غیر معمول نیست که مراکز خرید در نیمه شب بسته شوند. این در مورد کافه ها نیز صادق است - چون مالزیایی ها قهوه خود ( میلو) را دوست ندارند، ساعت برای آنها اهمیتی ندارد.

صداقت در همه حالت 


مردم مالزی به طور کلی سالم، دوستانه و صادق هستند. این به این معنی است که فروشندگان مواد غذایی سعی نخواهند کرد که مبالغ بیشتری را از یک توریست دریافت کنند و اگر حتی 50 رینگیت (12 دلار) از جیب شما بیفتد، معمولا آن را به شما پس می دهند. گفته شده است که مردم مالزی خیلی رک هستند و نظرشان را سریعا و با صراحت به شما می گویند، حتی اگر فکرکنند شما احمق هستید.
آیا در زیر باران مالزی سرما خوردید؟ "در سفر بعدی خود از پوشش مناسب استفاده کنید.


در داخل خانه کفش نمی پوشند


اگر کفش های خود را در داخل خانه درنیاورید، تفاوت بین خانه و خیابان در چیست؟ استفاده از کفش در داخل خانه بی ادبی، توهین آمیز و یک حرکت کثیف به شمار می رود. این کار را انجام ندهید.
با دست راست خود غذا بخورید
در مالزی، معمولا غذا خوردن با دست بسیار رایج تر از استفاده از قاشق و چنگال است. Nasi lemak، roti canai، و میگوی سوخاری انتظار انگشتان شما را می کشند

 

 

زیما سفر پارس مجری  تور مالزی  با کیفیت مطلوب و مناسب.

کافیست با تماس با شماره تلفن 02174634 با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان  تور مالزی  بهرمند شوید.

تور پوکت

فعالیت های لوکسی که شما می توانید از آنها در پوکت لذت ببرید

پوکت در میان مسافران به عنوان یک جزیره ی گرمسیری شناخته شده است که متناسب با نیازهای هر مسافری می باشد، از مقرون به صرفه ترین هتل ها گرفته تا استراحتگاه های سرگرم کننده و فوق العاده لوکس را شامل می شود. به علاوه استراحت در سواحل ماسه ای سفید و زل زدن به آب های فیروزه ای و آرام دریا، فعالیت های لوکس دیگری نیز برای لذت بردن شما وجود دارد.

این مقاله جزئیات ده روش را ارائه می دهد که بازدید کنندگان می توانند از این مکان ها لذت برده و تجربه کاملا متفاوتی از تعطیلات خود درتور پوکت، داشته باشند.

1. قایق بادبانی

تور پوکت

برخی شرکت ها در اطراف جزیره پوکت وجود دارند که گردشگرانی که تجربه موج سواری دارند می توانند قایق بادبانی خود، یا یک قایق به همراه خدمه که شامل یک کاپیتان و یک آشپز است را کرایه کنند. قایق های خدمه دار به مهمانان لذت مطلق و فرصتی برای کشف صخره های سنگ آهک، جزایر دور افتاده و خلیج های عجیب که پوکت را احاطه کرده اند ارائه می دهند. شرکت هایی نظیر Wahoo Luxury Yacht Charters در خلیج چالونگ، تورهای کروز پوکت کامل را با کیفیت بالا ارائه می دهند.

2. یک آب درمانی کامل برای کل بدن خود را تجربه کنید

تور پوکت

بسیاری از هتل های پنج ستاره مجلل باشکوه در پوکت، از قبیل "هیلتون پوکت آرکادیا ریزورت" و "اسپا"، از درمانگرهای حرفه ای برای کل بدن در محیطی زیبا و آرام میزبانی می کنند. ماساژ های سنگ داغ، اسکراب های نمکی معطر، مانیکور، و پدیکورها، تخصص هایی هستند که می توانند در بسیاری از اسپا های تفریحی تایلندی یافت شوند. همیشه نیاز نیست که یک مهمان در یک مکان خاص برای لذت بردن از آب درمانی در آبگرم باشید.همچنین، گردشگران تور پوکت  می توانند از یک استراحتگاه روزانه مستقل مانند Cheraim Spa Village، که در بزرگترین مرکز خرید Phuket City واقع شده است بازدید کنند. پس از یک روز خسته کننده از خرید بدون وقفه، مهمانان سزاوار آرامش و لذت بردن از یک مکان عالی با باغ های زیبا و جذاب، آب های باطراوت و خدمات ویژه آب درمانی هستند.

3. آشپزی غذاهای تایلندی را در فیل آبی بیاموزید

تور پوکت

عطر و طعم غذاهای تایلندی بی نظیر و منحصر به فرد و طراحی آنها جالب توجه هستند. چه سوغاتی بهتر از این است که پس از تعطیلات به یاد ماندنی خود یک مهارت آشپزی برای تغذیه خود در آینده داشته باشید؟ مدرسه آشپزی و رستوران فیل آبی در شهر پوکت بسیار معروف است که ارائه دهنده و آموزش دهنده دروس آشپزی تخصصی در مورد غذاهای معتبر تایلندی است. بازدیدکنندگان از پوکت می توانند در یک دوره نیم روزه در صبح یا بعد از ظهر، یک دوره پنج روزه جامع و یا کلاس های خصوصی در اوقات فراغت خود لذت ببرند. تمام دانش آموزانی که در یک دوره آشپزی ثبت نام می کنند، یک پکیج آشپزی فیل آبی که شامل پیش بند و گواهینامه اشپزی است، دریافت می کنند.

4. به ماهیگیری در یک سفر خصوصی بپزدازید

تور پوکت

بازی بزرگ ماهیگیری در سال های اخیر به یک فعالیت محبوب برای بازدیدکنندگان تبدیل شده است. چارتر های ماهیگیری به عمیق ترین قسمت های دریای اندامان می روند و به صید مارلین سیاه، ماهی تون، Trevally، Dorado و بسیاری از انواع دیگر ماهی ها می پردازند که در این آب ها وجود دارند. تمام تجهیزات ماهیگیری و مشاوره تخصصی برای کمک به مهمانان در اولین تجربه صید ماهی آنها در دسترس هستند. تعدادی از شرکت های مختلف ماهیگیری در اطراف جزیره پوکت در دسترس هستند، که برخی از آنها با قایق های ماهیگیری سنتی تایلندی مانند تور ماهیگیری پوکت در قایق چوبی تایلندی که در منطقه زیبای کوه راچا استفاده می شود، انجام می شود. گردشگران تور پوکت همچنین می توانند تورهای ماهیگیری چند روزه را با شرکت هایی مانند شرکت ماهیگیری ورزشی اندامان هوکر که در خلیج چالونگ مستقر هستند، انتخاب کنند.

5. پارتی در کلوب قایق های لوکس

تور پوکت

پوکت به خاطر باشگاه های ساحلی شیک خود معروف است. اما امروزه گردشگران  تور پوکت تمایل بیشتری به شرکت در پارتی هایی بر روی دریا دارند. در فراسوی کلوب های ساحلی مهمانان می توانند از دریای اندامان و خلیج پوکت لذت ببرند و از خدمات پنج ستاره، غذا و نوشیدنی های کلوب قایقرانی لوکس آن استفاده کنند. شرکت Hype اولین سفر خود را در ابتدای سال 2015 انجام داد و یک سفر کروز شش ساعته بر روی عرشه قایق فوق العاده خود ارائه داد. پکیج VIP لوکس شامل ورودی، صندلی حمام آفتاب، میان وعده های سرخ شده، کوکتل و میوه های تازه می شود. سفرهای رفت و برگشتی تاکسی از هر یک از هتل های پوکت می تواند از طریق این شرکت سازمان دهی شود.

تور پوکت آژانس گردشگری زیما سفر پارس با کلیه امکانات تفریحی یک سفر عالی برای علاقمندان به پوکت است. برای دریافت مشاوره و تور پوکت ارزان و  تور پوکت لحظه آخری با شماره 02174634 همین الان تماس بگیرید.

با ما در مقاله بعدی همراه باشید.

7 دلیل برای اینکه به آنتالیا سفر کنید

7 دلیل برای اینکه به آنتالیا سفر کنید

بازدید از آنتالیا در سواحل دریای مدیترانه فقط یکی از گزینه های بسیاری است که در ترکیه می توانید انتخاب کنید. منطقه گسترده ای از استراحتگاه های ساحلی شنی، اماکن تاریخی و شهرهای باستانی در اطراف کشور کار شما را سخت می کند که مقصد موردنظر خود را انتخاب کنید، بنابراین ممکن است بازدیدکنندگانی که برای اولین بار می خواهند به آنجا سفر کنند از خودشان بپرسند که آیا آنتالیا ارزش دیدن دارد؟

آیا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد؟

بهترین مکان ها برای بازدید در کجا هستند؟

هوا در این شهر چطور است؟

بدون شک، ما می گوییم که آنتالیا ارزش دیدن دارد، اما شما فقط نباید به حرف ما تکیه کنید.

چند نفر از آنتالیا دیدن می کنند؟

در سال 2017، 10.5 میلیون گردشگر وارد  تور آنتالیا  شده اند که آن را به دومین مقصد توریستی محبوب در ترکیه پس از استانبول تبدیل کرد. از میان توریست های ترکیه در سال 2017، نزدیک به 30 درصد از مردم آنتالیا را به عنوان مقصد خود انتخاب کردند و به سنت های آن احترام گذاشتند، بسیاری از بازدید کنندگان نیز برای چندمین بار بود که به این شهر سفر می کنند، که از طرفداران سرسخت محسوب می شوند.

بیشتر ملیت های بازدید کننده شامل روس ها، آلمانی ها و بریتانیایی ها هستند، اما این شهر برای ساکنین خاورمیانه، آسیایی ها و دیگر ملیت های اروپایی نیز جذاب است. TURSAB، (اتحادیه آژانس های مسافرتی ترکیه) همچنین می گوید که از رزرو های اولیه مشخص است که آنتالیا امسال حتی میزبان بازدیدکنندگان بیشتری نیز خواهد بود.

بنابراین، آمار گویای همه چیز است، اما چرا این شهر به دومین مقصد محبوب ترکیه تبدیل شده است؟

7 دلیل برای اینکه آنتالیا ارزش دیدن دارد

1: پروازهای مداوم سالیانه به فرودگاه بین المللی و مدرن آنتالیا

بیشتر گردشگران از طریق سه ترمینال در فرودگاه فوق مدرن و بین المللی وارد آنتالیا می شوند که سیزدهمین فرودگاه شلوغ در اروپا است و چندین جوایز و افتخار در سال های اخیر کسب کرده است. با فاصله 30 دقیقه ای تا مرکز شهر و یا 90 دقیقه ای تا استراحتگاه حومه شهر، مسافرت شما هرگز آسان نخواهد بود. ورود از طریق فرودگاه آنتالیا همچنین با استفاده از خدمات پیش پرواز طراحی شده برای کاهش زمان انتظار بسیار سریع و آسان تر خواهد بود. همچنین در حالی که شما منتظر پرواز خود هستید، گزینه های  زیادی از مغازه ها و رستوران ها گذر زمان را برای شما سریع تر خواهند کرد.

2: آب و هوای مدیترانه فوق العاده در تمام طول سال

آنتالیا مزیت مشخصی به لحاظ آب و هوایی در زمستان دارد، در حالی که درجه حرارت در سواحل دریای اژه و دریای سیاه و همچنین در استانبول به شدت کاهش می یابد، آب و هوای مدیترانه ای آنتالیا، به جای سرمای طاقت فرسا، روزهای خنکی را تجربه می کند.

با وجود این که تورهای بازدید در تعطیلات ماه نوامبر تا مارس کاهش می یابند، مسافران مستقل همچنان می توانند به دنبال لذت بردن از درجه حرارت معتدل ​​ آنتالیا در تمام طول سال باشند. جای تعجب نیست که بتوانید با تی شرت و شورت در تعطیلات سال نو در فضای باز بنشینید یا به شنا کردن در دریا در ماه دسامبر بپردازید.

3: مرکز شهر و استخرهای کوچک ساحلی

گردشگران علاوه بر مرکزشهر شلوغ می توانند از اقامتگاه های ساحلی کوچک مانند اماکن تاریخی، مرکز گلف بلک، منطقه توریستی کمر و آلانیا که در حال توسعه برای تبدیل شدن به یک شهر مستقل است، لذت ببرند. بیش از 1000 مورد از هتل های ارزان و لوکس در همه نقاط این شهر به این معنی است که گردشگران نه تنها انتخاب های زیادی دارند، بلکه می توانند مکان ایده آلی را با توجه به بودجه خود پیدا کنند و شب خود را در آن سپری کنند.

4: گزینه های سرگرمی و سبک زندگی

فراوانی زیادی در گزینه های شما برای خرید و زندگی شبانه وجود دارد. از ناهارخوری در یک رستوران معمولی در شهرهای بندری قدیمی تا رستوران های 5 ستاره که بهترین غذاها را به شما ارائه می کنند، هر نوع غذایی می تواند متناسب با ذائقه شما باشد. می توانید در فروشگاه های محلی در بازارهای کوچک آخر هفته به خرید بپردازید و یا حساب بانکی خود را در مراکز خرید بزرگ و لوکس تجاری خالی کنید که می توانید شاهد خرید و فروش همه چیز باشید. سبک گذراندن اوقات فراغت و انتخاب شیوه زندگی آنتالیا چیزی است که مردم را سالها است که به این منطقه می کشاند.

5: سواحل و حوضه های آبریز شنی

آنتالیا میزبان برخی از بهترین سواحل پرچم آبی در ترکیه است. با رعایت استانداردهای زیست محیطی و نظافتی، این سواحل شامل کنییالتی و لارا در مرکز شهر، ساحل کلئوپاترا در آلانیا، حوضه آبریز شنی 18 کیلومتری پاتارا و کاپوتاس، یکی از سواحل پرتردد هستند که اغلب صفحات مجلات مسافرتی بین المللی از عکس های آنها بر روی جلد خود استفاده می کنند. در بسیاری از سواحل، مراکز ورزش های آبی وجود دارد که در تابستان طیف وسیعی از فعالیت ها را ارائه می دهند.

6: فعالیت هایی برای کودکان و نوجوانان

مادران و پدران آنتالیا را به این دلیل دوست دارند زیرا این منطقه می داند چگونه بچه ها را خوشحال و سرگرم نگه دارد. از تماشای غذا خوردن کوسه و تحسین خزندگان عجیب و غریب در آکواریوم آنتالیا، تا کشیدن کامیکاج یا پریدن در استخر موج های آبی، همه کودکان از نوپا تا نوجوان می توانند از زمان خود در این شهر لذت ببرند. پیشنهادات دیگر عبارتند از جشنواره شنی لارا، سافاری جیپ و سفرهای قایقرانی روزانه، اما مطمئنا پارک Land of Legends را در برنامه سفر خود قرار دهید زیرا بچه ها آن را دوست خواهند داشت.

7: سایت های تاریخی

آنتالیا علاوه بر زوج های عاشقانه و خانواده ها، دوستداران تاریخ را نیز به خود جذب می کند؛ زیرا این شهر یک گنجینه بزرگ از خرابه های باستانی است. مسافران با زمان محدود می توانند نمای کلی شهر را در موزه باستان شناسی آنتالیا مشاهده کنند، در غیر این صورت سایت های برجسته ای را می توانید در برنامه سفر خود جای دهید از جمله شهر قدیمی Kaleici، تئاتر Aspendos، کوه نوردی در Termessos، خرابه های افسانه ای المپیک و بندر تجاری قدیمی Phaselis .

قلعه آلانیا را فراموش نکنید که در فهرست سایت های میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و همچنین معبد مشهور آپولو در سوی دیگر شهر را نیز از دست ندهید که در آن طبق افسانه های شهر، کلئوپاترا و مارک آنتونی روابط مخفی با یکدیگر داشتند.

همه دلایل گویای این است که چرا آنتالیا ارزش دیدن دارد، اما اگر شما مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این منطقه هستید، راهنمای منطقه آنتالیای ما اطلاعات بسیار مفیدی برای شما ارائه خواهد داد. یا همچنین می توانید، مطالب درج شده در بقیه وبلاگ ما را پیدا کنید که در آن خواهید دانست به کجا بروید، و چه کارهایی را در دومین مقصد توریستی محبوب ترکیه انجام دهید.

همراه آژانس زیما باشید و از تور آنتالیا لذت ببرید. 

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ارائه دهنده تور آنتالیا  ، تور آنتالیا لحظه آخری و تور آنتالیا ارزان با کیفیت مناسب و در تمام فصول سال پذیرای شما می باشد.