آژانس مسافرتی و تور های تفریحی زیما سفر پارس

زیما سفر پارس، مجری تورهای گوانجو چین، تور تایلتد، تور مشهد، تور کیش، تور گرجستان، تور دبی و سایر نقاط ایران و جهان

آژانس مسافرتی و تور های تفریحی زیما سفر پارس

زیما سفر پارس، مجری تورهای گوانجو چین، تور تایلتد، تور مشهد، تور کیش، تور گرجستان، تور دبی و سایر نقاط ایران و جهان

آشنایی با بهترین سواحل باتومی در تور گرجستان

آشنایی با بهترین سواحل باتومی در تور گرجستان

یکی از لذت‌بخش ترین بخش‌های سفر به تور گرجستان  و شهر ساحلی باتومی، استفاده از تفریحات ساحلی آن است. ممکن نیست که کسی به این شهر ساحلی برود؛ و مجذوب سواحل زیبا و خاص باتومی نشود. در این مقاله وبسایت آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس می‌خواهیم شما را با سواحل باتومی آشنا کنیم.

اگر اولین بار است که به سواحل باتومی سفر می‌کنید؛ ممکن است از دیدن سواحل آن شوکه شوید. سواحل باتومی به طور کلی یک تفاوت اساسی با سایر سواحلی که تجربه کرده‌اید دارد. این سواحل اکثرا سنگی و صخره‌ای با سنگریزه‌های بزرگ هستند. این ویژگی اگرچه زیباست ولی شما را ملزم می‌کند تا با کفش مناسب و حتی یک تشک یوگا، عازم ساحل شوید. مزیت این مدل سواحل در این است که با تنها 10 الی 15 قدم فاصله گرفتن از ساحل به نقطه امنی می‌رسید که امکان شنا کردن در آن وجود دارد. آب دریای سیاه میزان شوری بسیار کمی دارد که اصلا آزار دهنده نیست؛ در نتیجه شنا در سواحل باتومی بسیار لذت‌بخش است. همچنین اگر به سواحل بکر و خلوت علاقه دارید بعضی از سواحل باتومی در مجاورت تپه‌های سرسبز قرار دارد. این سواحل به شما امکان می دهد تا از فراز تپه به تماشای غروب آفتاب بنشینید.

نگاهی به 5 نمونه از بهترین سواحل باتومی

ساحل کواریاتی Kvariati

علاقه من به این ساحل به دلیل مکان آرام و محیط خوب آن است. آب این ساحل زلال و شفاف و تمیز است؛ و از همه مهم‌تر آب آن گرم است. در نتیجه شنا کردن در آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود. البته علت اصلی ترجیح این ساحل به نسبت سایر سواحل باتومی علاقه مردم به کافه راکوشکبی (Rakushkebi) است. این کافه 15 سال پیش توسط هنرمند محبوب Natia AKA Frida ساخته شده است. فضایی دلپذیر و منوهای خوشمزه با قیمت‌های مقرون به صرفه، این کافه را به مکانی خوب برای استراحت و گذران وقت در کنار ساحل کواریاتی کرده است.

ساحل گونیو Gonio

این ساحل بهترین فضا برای سرگرمی‌ها و تفریحات کنار ساحل است. اما فضای آنچنان مناسبی برای شنا کردن و ورزش‌های آبی نیست. چراکه آب این منطقه نسبتا کثیف است. جذابیت این ساحل به رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی آن است. فضایی پر جنب و جوش که تا پاسی از شب فعال هستند. پس اگر به فضاهای این چنین علاقه دارید یک عصر تابستانی را به حضور در این ساحل زیبا اختصاص دهید.

ساحل شکوتیلی Shekvetili

از معدود سواحل شنی گرجستان باید به ساحل شکوتیلی اشاره کرد. جالب است بدانید که شن‌های این ساحل به رنگ سیاه است و به همین دلیل منظره‌ای جالب و خاص به آن داده است. مردم محلی معتقد هستند که شن‌های سیاه سواحل باتومی برای درمان بیماری‌های عضلانی، دردهای اسکلتی و مشکلات قلبی و عروقی مفید است.

آب و هوای ساحل شکوتیلی به دلیل وجود جنگل کاجی در مجاورت آن بسیار مطبوع است. در نهایت نزدیکی به پارک تسیتسیناتلا (Tsitsinatela) و سواحل کم عمق آن، این ساحل را به فضایی مفرح و سرگرم‌کننده برای حضور خانواده‌ها و بازی کودکان تبدیل می‌کند.

ساحل سوین کونتسکی Mtsvane Kontskhi

در فاصله 9 کیلومتری شهر باتومی یکی از بهترین سواحل باتومی را خواهید یافت. این ساحل را می توان کامل ترین ساحل باتومی دانست. جایی که علاوه بر شنا و اب تنی در آن، می تواند به انواع دیگر تفریحات آبی از جمله قواصی، جت اسکی و... بپردازید.

وجود ده ها هتل، کافه، رستوران و... در این ساحل نیز تکمیل کننده جذابیت های این منطقه برای تفریحات تابستانی است. در نهایت جالب است بدانید که باغ گیاه شناسی باتومی در مجاورت این ساحل قرار دارد و مکانی زیبا و رویایی را برای قدم زدن و کسب آرامش فراهم می‌کند.

ساحل سارپی Sarpi

آخرین پیشنهاد ما از مجموعه سواحل باتونی ساحل سارپی است. این ساحل در گذشته از آرامش بیشتری برخوردار بود؛ اما امروز با سیل گردشگران و علاقمندان تفریحات ساحلی روبرو شده است. البته با این وجود این ساحل هنوز جذابیت‌های زیادی برای ارائه دارد. علاوه بر تفریحات معمول ساحلی، یکی از ویژگی‌های خاص ساحل سارپی، صخره‌ای بودن آن است. شیرجه زدن در آب از روی این صخره‌های کوتاه و بلند، برای علاقمندان حرفه‌ای‌تر به شنا، می‌تواند بسیار جذاب و لذت‌بخش باشد.

تور گرجستان ارزان ،تور گرجستان  لحظه آخری در آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس

سیستم حمل و نقل برای گردشگران تور هند

تور هند

هند، به عنوان دومین کشور بزرگ آسیا، باید فکری به حال بازدیدکنندگانی که با تور هند قصد سفر به آن را دارند، کند تا بتوانند به راحتی به نقاط مختلف کشور سفر کنند. خوشبختانه تعدادی از گزینه های حمل و نقل هوایی، راه آهن و جاده ای در این کشور وجود دارد. این مرور کلی از سیستم حمل و نقل در هند به شما کمک خواهد کرد که با بهترین راه ها برای سفر به نقاط مختلف هند آشنا شوید.

گزینه های سفر با استفاده از سیستم حمل و نقل در هند

مسافرت هوایی در هند

تور هند

دولت هند اجازه داده است تا خطوط هوایی خصوصی از سال 1994 در بازار این کشور فعالیت کنند. اما، از سال 2005 تا کنون، تعداد هواپیماهای خصوصی در مسیرهای داخلی و بین المللی افزایش یافته است. بسیاری از آنها شرکت های کم هزینه هستند که قیمت های کمتری را با کاهش خدمات مسافرتی، مانند غذاهای رایگان در حین پرواز، ارائه می دهند. مسافرت هوایی در هند پرطرفدار است که توسط اقتصاد پر رونق این کشور پرورش یافته است. فرودگاه های هند با ترافیک هوایی شدیدی دست و پنجه نرم می کنند. مشکلات اصلی شامل امکانات منسوخ شده و نبود باند کافی است که منجر به تراکم و تاخیر بیش از حد پروازها شده است. با وجود این، پرواز سریع ترین و آسان ترین راه برای سفر در هند است. شرکت های هواپیمایی داخلی هند حدود 80 شهر را به یکدیگر متصل می کنند و رقابت موجود در بین خطوط هواپیمایی ارزان قیمت، هزینه های سفر را بسیار ارزان تر کرده است.

مسافرت های ریلی در هند

نقاط مختلف هند به خوبی با یک شبکه راه آهن گسترده به هم متصل شده است که مجموعا 60،000 کیلومتر در سراسر کشور گسترش یافته است. این امکان وجود دارد که از یک طرف هند به سوی دیگر آن تنها در دو شب یا سه روز سفر کنید. سفر با قطار یک جایگزین مناسب برای سفر هوایی در هند است، اگر چه می تواند کمی خسته کننده باشد. طیف وسیعی از اقامتگاه های مختلف در مسیرهای طولانی قطار وجود دارد و فرآیند رزرو اغلب برای مسافرانی که برای اولین بار با تور هند به این کشور سفر می کنند، گیج کننده است. با این حال، راه بهتری برای آشنایی با فرهنگ هندی و سبک زندگی آنها وجود می‌باشد و شما در طول سفر می توانید از چشم اندازهای زیبای هند در مسیر لذت ببرید.

تور هند

خبر خوب برای گردشگرانی که مایل به سفر به هند با قطار هستند، اما نمی خواهند آسایش و زندگی لوکس را فدا کنند، این است که از تعدادی از قطارهای توریستی لوکس و خاص استفاده کنندکه مانند کاخ بر روی چرخ نقاط مختلف کشور را به هم وصل می کند. این قطارها راهی جالب و منحصر به فرد برای بازدید از بهترین مقاصد گردشگری در تور هند می باشند. علاوه بر سیستم راه آهن ملی، شبکه قطار حومه نیز در برخی از شهرهای بزرگتر هند مانند دهلی، بمبئی، کلکته (کلکته)، چنای، حیدرآباد، و پونه مورد استفاده قرار می گیرد. دهلی دارای یک شبکه قطار زیرزمینی تحت عنوان Metro است که به تازگی راه اندازی شده است. کلکته نیز دارای یک شبکه ریلی زیرزمینی تحت عنوان مترو است که برای اولین بار در هند در این شهر راه اندازی شد. این یک روش کارآمد برای سفر از شمال به جنوب، از یک طرف شهر به سوی دیگر آن است. در بمبئی، قطارها قدیمی، گرم و شلوغ هستند، و تنها وسیله خنک کننده، پنکه می باشد. بهتر است به هنگام صبح و عصر که ساعت های اوج ترافیک هستند از سوار شدن به آنها اجتناب کنید.

سفر جاده ای در هند

تور هند

برای کسانی که ترجیح می دهند با توجه به جدول زمانی خود با ماشین سفر کنند، اجاره یک ماشین و راننده می تواند یک راه حل عالی باشد. کرایه ماشین بدون راننده در هند توصیه نمی شود زیرا رانندگی در هند به شدت نیاز به آرامش و کنترل اعصاب دارد. مدت زمان زیادی طول می کشد تا یک شخص با تجربه قادر به رویارویی با ترافیک بی نظم این کشور باشد، که هیچ یک از قوانین جاده ای را رعایت نمی کنند و به طور مداوم بوق می زنند. بیشتر مسافران ماجراجو تور هند ممکن است یک موتور سیکلت کرایه کنند تا از مناظر متفاوت و زیبای این کشور بازدید کنند. کرایه موتور سیکلت و اسکوتر یک راه محبوب برای سفر به نقاط مختلف هند است. در اطراف گوا، جایی که سواحل زیادی در امتداد خط ساحلی گسترش یافته اند. همچنین برخی از شرکت ها برای تورهای مسافرتی موتور سیکلت عالی ارائه می دهند که با استفاده از آنها می توانید بدون هیچ زحمتی سفر کنید.

تور هند

هند دارای یک شبکه بزرگ از اتوبوس است، که تردد در جاده ها و در شهرهای مختلف را تسهیل می کند. آنها توسط شرکت های دولتی مختلف حمل و نقل دولتی و همچنین شرکت های خصوصی اداره می شوند. سفر با اتوبوس برای مسافت های کوتاه می تواند یک روش جذاب باشد، چرا که جدول زمانی آنها پرتکرارتر از قطار است و بسیار آسان تر از قطار می توانید آن را رزرو کنید. بهترین راه برای سفر در داخل شهر توسط سه چرخه های اتوماتیک تحت عنوان ریکشاو یا تاکسی است. هر دوی آنها اغلب در خیابان ها به آسانی قابل دسترسی هستند که مجهز به کیلومترشمار بوده و کرایه را بر اساس مسافت پیموده شده محاسبه می کنند. بدون شک، هنگام رفتن به هتل خود از فرودگاه، راحت ترین گزینه گرفتن یک تاکسی از غرفه ای در خارج فرودگاه است. گزینه دیگر برای گردشگران تور هند ، اتوبوس های ویژه فرودگاهی که در فرودگاه های بزرگ در دسترس هستند، می باشد.

زیما سفر پرس ارائه دهنده تورهای مسافرتی و گردشگری و همچنین تور هند میباشد.برای دریافت تور هند ارزان قیمت و تور هند لحظه آخری با شماره 02174634 با ما تماس بگیرید.

بازدید از مکان‌های دیدنی بروکسل در تور اروپا - بخش دوم

تور اروپا

اگر با تور اروپا از شهرهای زیبای این قاره دیدن می‌کنید بازدید از جاذبه های گردشگری بروکسل پایتخت بلژیک خالی از لطف نیست. در ادامه مطلب قبل در اینجا مکان های دیدنی دیگر بروکسل را به شما معرفی می کنیم.

بازدید از جاذبه های توریستی بروکسل در بلژیک

PALAIS ROYAL

تور اروپا

Palais Royal بزرگترین جاذبه توریستی بروکسل برای گردشگران تور اروپا می‌باشد که محل اقامت رسمی خانواده سلطنتی بوده است. آنها هم اکنون در لائکن اقامت دارند. بنابراین، این کاخ در ماه های تابستان به روی گردشگران باز می شود و باعث گسترش قابل توجه کارهایی که می توانید در بروکسل انجام دهید می شود. موزاییک عجیب و غریب اما باور نکردنی در سقف یکی از اتاق های این کاخ با بال های سوسک پوشیده شده است. سفر شما به بروکسل بدون دیدن دکوراسیون داخلی و قطعات هنری این محل تکمیل نمی شود.

منکین پیز MANNEKEN PIS))

تور اروپا

منکین پیز سوالات شما را درباره کارهایی که در بروکسل باید انجام دهید را پاسخ می دهد و قطعا شما را به خنده وا می دارد. این مجسمه عجیب و غریب در سالهای اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده است و یک موفقیت در زمینه گردشگری بروکسل به حساب می آید و به یکی از جاذبه های بروکسل تبدیل شده است. شما می توانید خط مستقیمی را از سالن شهرداری با کمک راهنمای شهرستان بروکسل طی کنید تا به این مکان توریستی مورد علاقه گردشگران تور اروپا برسید. گفته می شود که این مجسمه توسط جروم دوکوزونی طراحی شده و از قرن 17 میلادی به جا مانده است.

موزه MUSEE ROYAUX DES BEAUX ARTS

تور اروپا

هنوز هم نمی دانید چه کارهایی در بروکسل انجام دهید؟ زیادی فکر نکنید زیرا Musee Royaux Des Beaux Arts برای شما یک گزینه مناسب است. این مکان بیشتر از یک بهشت برای دوستداران هنر است و شما ممکن است با مشاهده آثار هنری با شکوه در اینجا خیره بمانید. این موزه دارای مجموعه ای از عتیقه و مجموعه های هنر مدرن است که انواع مختلفی را برای سبک های هنری منحصر به فرد توصیف می کند. معروف ترین نقاشی در اینجا سقوط ایکاروس است. آثار هنری از پیتر روبنس، هانس مملینگ و آنتونی وان دیک آن را به یک جاذبه برتر گردشگری در بروکسل تبدیل کرده است.

PARC DU CINQUANTENAIRE

تو اروپا

Parc Du Cinquantenaire یکی از بهترین مقصدها در بروکسل است که در زمان لئوپولد II ساخته شده است. دلایل متعددی برای بازدید از این مکان فوق العاده وجود دارد. این که آیا شما به دنبال یک مکان برای برگزاری پیک نیک آرام با خانواده خود هستید یا می خواهید به کشف موزه ها بپردازید. این مکان جذابیت فوق العاده ای برای شما مسافران تور اروپا دارد. یک باغ وحش در باغ های اینجا در حالی که از کارهای معماری خیره کننده ای لذت می برید، یک فعالیت ارزشمند در بروکسل به حساب می آید. این یک نقطه قابل توجه در شهر زیبای بروکسل است.

BROODHUIS

تور اروپا

این ساختمان که به «خانه نان» ترجمه شده است، در یک میدان که بازار نان برای قرن ها در آن واقع شده بود، قرار دارد. این جاذبه توریستی بروکسل در حال حاضر برای بسیاری از گردشگران تور اروپا که علاقه مند به آثار باستانی و مجموعه های هنری متمرکز بر تاریخ یک گزینه ایده آل است. این نمایشگاه ها در طبقات مختلف قرار دارد و آثار هنری از قرون وسطی تا کنون در آن قرار داده شده است. یک فعالیت جالب در بروکسل را می توانید در لباس های Manneken Pis در اینجا بیابید.

ATOMIUM

تور اروپا

مدل خیره کننده ای از اتم ها که در ارتفاع 100 متری کج می شوند - Atomium شاهکار گردشگری در بروکسل است. این مدل با شکوه در سال 1958 به عنوان پیشگام دوران اتمی در بلژیک ساخته شد.

سایت باستان شناسی کودنبرگ

تور اروپا

یکی از ظریف ترین کارهایی که در بروکسل می توانید انجام دهید این است که از این سایت باستان شناسی دیدن کنید. این کاخ در دهه 80 کشف و سپس حفاری شد تا تونل ها و زیرزمین های آن آشکار شود. خیابان های باستانی که در زیر بزرگراه های جدید شهر دفن شده اند نیز مجدد طراحی شدند. یک تور صوتی می تواند بازدید کنندگان را برای کشف این جاذبه گردشگری برتر بروکسل راهنمایی کند. مانند بسیاری دیگر از شهرهای بلژیک، بروکسل ممکن است جاذبه های گردشگری زیادی نداشته باشد، اما می تواند با موزه ها و گالری های هنری معدود اما جذاب خود که شهرت زیادی دارند، گردشگران زیادی را به خود جذب کند. مناظر باور نکردنی اتومیم و کشف خرابه ها در محله های قدیمی شهر، بازدیدکنندگان تور اروپا را به مدت چند هفته مسحور نگه می دارد. هنگامی که از جاذبه های بروکسل دیدن کردید، شکلات های عجیب و غریب و معروف دنیا را نیز در اینجا امتحان کنید.

آژانس گردشگری زیما سفر پارس ارائه کننده تورهای مسافرتی و تور اروپا با امکانات و خدمات بالا می‌باشد. تور اروپا ارزان قیمت و تور اروپا لحظه آخری فرصتی مناسب برای بازدید ازشهرهای زیبای اروپا است.

برای خواندن بخش اول این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید.

بازدید از مکان‌های دیدنی بروکسل در تور اروپا - بخش اول

پیشنهادات تفریحی برای سفر ماه عسل در آنتالیا

پیشنهادات تفریحی برای سفر ماه عسل در آنتالیا

آنتالیا یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ساحلی ترکیه در کنار دریای مدیترانه است. این شهر پر مسافر، یکی از زیباترین شهرها برای سفر ماه عسل محسوب می‌شود. تلفیقی از امکانات تفریحی متنوع و هتل‌ها و سواحل زیبا، آن چیزی است که می‌تواند اولین سفر هر زوج جوانی را خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی کند. پس اگر قصد انتخابتور ترکیهبرای ماه عسل خود را دارید؛ پیشنهاد ما رفتن به  تور آنتالیا  و بازدید از این بندر تاریخی و سواحل خیره‌کننده آن است.

آب و هوا در آنتالیا عمدتا در تمام طول سال آفتابی است؛ اما بهترین ماه برای بازدید در حدود ماه آوریل و زمانی است که هوا خیلی گرم نیست و خورشید قابل تحمل است.

تفریحاتی که در آنتالیا می‌توان انجام داد بی‌پایان است. بازدید از سایت‌های تاریخی و گردشگری، سواحل نفس‌گیر، رستوران‌های عالی و هتل‌ها و استراحتگاه‌های شگفت‌انگیز، آماده است که سفری رویایی را برای شما رغم بزند.

 سفر ماه عسل در آنتالیا

اما اگر به دنبال بهترین و محبوب‌ترین کارهایی هستید که درتور ترکیهو ماه عسل در آنتالیا می‌توانید انجام بدهید؛ با ادامه این مطلب وب‌سایتآژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارسهمراه ما باشید.

معبد آپولو

معبد آپولو بخشی از یک شهر باستانی است؛ که در قرن هفتم پیش از میلاد توسط یونانیان ساخته شده است. این شهر در کنار دریا و محل رفت و آمد بسیاری بوده است. معبد آپولو در یک سایت باستانی که آثار بسیار دیگری نیز در آن قرار دارد، جای گرفته است؛ و بازدید و کشف معماری و طراحی زیبای این بناهای یونانی و رومی را برای داشتن ساعاتی آرامش‌بخش به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای بازدید از معبد آپولو باید به منطقه سیده آنتالیا بروید.

دروازه هادریان

دروازه هادریان را می‌توان زیباترین و مشهورترین بنای تاریخی آنتالیا دانست. برای دیدن این بنا باید به منطقه کالیچی در آنتالیا بروید. تاریخچه این دروازه نیز به قرن دوم میلادی و زمان امپراتوری روم باستان باز می‌گردد. فراموش نکنید برای بازدید از این دروازه تاریخی بهترین راه استفاده از تراموا و توقف در ایستگاه فیتینگلی است.

مناره ییولی

بازدید از مناره‌های مسجد ییولی حسی آرامش‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. جالب است بدانید این مسجد و مناره در قرن چهاردهم میلادی و توسط سلطان سلسله سلجوقیان بنا شده است؛ و امروزه به دلیل ارتفاعش به عنوان یکی از نمادهای تاریخی شهر آنتالیا شناخته می‌شود.

ساحل لارا در آنتالیا

ساحل لارا در منطقه‌ای تفریحی به همین نام و در فاصله 6 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است. اگر می‌خواهید مجموعه‌ای کامل از تفریحات ساحلی و آبی را تجربه کنید؛ سواحل لارا را فراموش نکنید. تعداد زیادی رستوران، کافه، باشگاه‌های ورزشی و تفریحی، پارک و... امکاناتی است که می‌تواند دست کم چند روز شما را خوشحال و سرگرم کند.

منطقه قدیمی شهر آنتالیا

این منطقه قدیمی که به نام کالیچی شناخته می‌شود؛ محیطی آرام، دلنشین و پر از کافه‌ها و رستوران‌های کوچک و بزرگ است. قدم زدن در کوچه و پس‌کوچه‌های این منطقه زیبا می‌تواند ساعاتی دلنشین و عاشقانه برای شما و همسرتان فراهم کند.

آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا در نزدیکی ساحل کنیالتی در آنتالیا واقع شده است. این آکواریوم یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های آکواریوم در جهان است.

آسپندوس

این سایت باستان شناسی در واقع یک خانه تئاتر رومی است؛ که معمولا به عنوان بهترین نمونه آن در جهان و یکی از جاذبه‌های توریستی برتر ترکیه شناخته می‌شود.

ساحل کاپوتاس

ساحل کاپوتاس یک ساحل کوچک بین کاس و کالکان در جنوب غربی ترکیه است. این ساحل نزد مسافران  تور آنتالیا  به دلیل زیبایی طبیعت دست نخورده و بکر آن بسیار محبوب است.

ساحل مرمرلی

مرملی یکی از مهم‌ترین سواحل باستانی آنتالیا است. قطعا دیدن شکوه آثار و بناهای باستانی در مجاورت سواحل سخره‌ای این منطقه می‌تواند بسیار جذاب باشد

بازدید از مکان‌های دیدنی بروکسل در تور اروپا - بخش اول

تور اروپا

پایتخت بلژیک بروکسل یکی از محبوب ترین مکان های توریستی اروپا است که دارای معماری خیره کننده در هر کوچه و خیابان خود می باشد. این شهر به خصوص به خاطر آب و هوای چندگانه خود شناخته می شود، جاذبه های بروکسل دارای زیبایی های هیجان انگیز و خیره کننده می باشد که بسیاری از گردشگران و مسافران تور اروپا به خود جذب کرده است. مرکز سرمایه گذاری و اقتصادی اتحادیه اروپا آن را یک محل کسب و کار و متمرکز بر بوروکراسی شهری اعلام کرده است.

گردشگری بروکسل نه تنها محدود به جاذبه های معمولی می باشد، بلکه دارای بسیاری از کلیساهای جالب اروپایی با معماری و آثار هنری برجسته می باشد. اگر شما در رژیم غذایی هستید، سعی کنید در مقصد انتخابی خود را تجدید نظر کنید، زیرا ادویه جات ترشی جات، گوشت خوک، سیب زمینی سرخ کرده و نوشیدنی به اندازه کافی شما را وسوسه خواهد کرد. جاذبه های توریستی محبوب در بروکسل را می توانید در عرض دو هفته بازدید کنید. کافه ها و فرهنگ های فانتزی باعث جذابیت بیشتر این شهر برای گردشگران تور اروپا می‌باشد.

جاذبه ها و کارهایی که باید در بروکسل، بلژیک انجام دهید

محل بزرگ

تور اروپا

Grand Place در قلب شهر قدیمی بروکسل واقع شده است و به افکار شما در مورد آنچه در بروکسل باید انجام دهید، پاسخگو بوده و الهام بخش شما خواهد بود. این یکی از جاذبه های توریستی اصلی در بروکسل است. تالار شهر به جا مانده از قرن 15 دقیقا در مرکز محل بزرگ واقع شده است. سالن های شش گاه، محل بزرگ را احاطه کرده اند، این دید از بالا به بروکسل یک چشم انداز عالی و الهام بخش به بازدید کنندگان تور اروپا ارائه می دهد. بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های بروکسل در شب است، زیرا ساختارهای معماری با نورهای مسحورکننده ترکیب می شوند و به جذابیت آنها می افزاید. یک بازار گل نیز در روزهای خاصی برقرار می شود، به طوری که شما حتی می توانید شانس بازدید از گل های زیبای حومه شهر را داشته باشید.

ساختمان قدیمی انگلستان

تور اروپا

ساختمان قدیمی انگلستان در اصل یک فروشگاه بوده است که در سال های آخر قرن نوزدهم ساخته شده است. این ساختمان یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی در بروکسل است که نه تنها به دلیل نمای قابل توجه خود، بلکه موزه منحصر به فرد درون آن شناخته می شود. بیش از 2000 آلت موسیقی در این ساختمان تاریخی وجود دارد و آن را در میان گزینه های موردعلاقه دوستداران موسیقی قرار داده است. کافه موجود در پشت بام آن یک مکان عالی برای استراحت با چشم انداز فوق العاده ای از شهر می باشد.

کلیسای نوتردام (NOTRE DAME DU SABLON)

تور اروپا

سعی کنید از Notre Dame du Sablon دیدن کنید تا چشم انداز خیره کننده ای از یک ساختمان معروف دنیا را تجربه کنید. این کلیسای جامع گوتیک از ابتدای قرن 14 میلادی زمانی که انجمن صنفی آرچر آن را به عنوان یک کلیسا استفاده کرد به جای مانده است. از نظر گردشگران تور اروپا به عنوان یکی از بهترین جاذبه های بروکسل شناخته شده است. این ساختمان در قرن بعدی به دلیل محبوبیت روزافزون خود به دلیل حضور مجسمه شفابخش مدونا در داخل خود، گسترش یافت. یک زن و شوهر بعدها این مجسمه را به سرقت بردند، و مکان آن تا به امروز نامشخص است.

موزه مد و توری

تور اروپا

اگر از خودتان می پرسید که چه کارهایی را باید در بروکسل انجام دهید، از جاذبه برتر بروکسل موزه مد و توری دیدن کنید. این موزه سبک سنتی مد روز بلژیک با برخی از نمایشگاه های قابل توجه را برای مسافران نمایش می دهد. نمایشگاه های موضوعی سالانه در بروکسل برای بازدید هموطنان محلی و گردشگران تور اروپا برگزار می شود. کارگاه های مختلف و تورهای هدایت شده برای کودکان در گروه های سنی مختلف ارائه می شود. فضای اختصاص داده شده به مصنوعات توری برجسته، تاریخچه لباس توری را نشان می دهد و قطعات توری معروف جهان را به نمایش می گذارد. جعبه نساجی در موزه مد و توری، این مکان را به یک جاذبه مهم در بروکسل تبدیل می کند.

باغ بوتانیک (LE BOTANIQUE)

تور اروپا 

کارهایی که باید در بروکسل انجام دهید به نظر بی پایان می آید و وجود باغ بوتانیک به عنوان یکی از جاذبه های توریستی پیشرو در بروکسل، شما حتی بیشتر این شهر را تحسین خواهید کرد. باغ های تاریخی بوتانیک این شهر هر ساله تعداد زیادی گردشگر را جذب می کند. گلخانه ها که به قرن 19 بر می گردند، نقش مهمی را در کنترل آب و هوا بازی می کردند اما در حال حاضر حس فرهنگی این شهر را با میزبانی از طیف وسیعی از هنرهای نمایشی و کنسرت برجسته می کنند. باغ های موجود در اطراف هنوز هم بکر باقی مانده اند و تغییرات جزئی انجام شده در بندر یک تغییر صلح آمیز برای گردشگران تور اروپا است که Le Botanique را به یک جاذبه توریستی جذاب در بروکسل تبدیل کرده است.

برای دریافت اطلاعات درباره تور اروپا با شماره 02174634 با مشاوران ما در آژانس گردشگری زیما سفر پارس تماش بگیرید. با تور اروپا ارزان و تور اروپا لحظه آخری می‌توانید از کشورهای زیبای اروپا دیدن کنید.

در مقاله بعدی همراه ما باشید.